the sartorialist

imi pare rau ca mi-am cam neglijat blogul imediat ce l-am facut. credeam ca o sa am mai multa tragere de inima. adevarul este ca imi place sa scriu, mai ales pentru ca tot timpul gasesc lucruri interesante pe net si apoi trimit sute de mailuri pentru toti prietenii. asa va fi mai simplu sper eu🙂

acest post se vrea a fi un omagiu (!!!!!) pentru omul cunoscut ca The Sartorialist. este vorba despre un fotograf, care posteaza pe blogul lui poze cu oameni imbracati deosebit. ii gaseste peste tot: paris, milano, new york… mai putin bucuresti

poate o poza va convinge.. (o gasiti la media library)

pentru mai mult dati un click la http://thesartorialist.blogspot.com/

xoxo – u know u love me

StG

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la the sartorialist

  1. tatiana spune:

    Imi place mult Scott Schuman. Chiar are ochiul bine format.Pana si DKNY a crezut asta dat fiind faptul ca i-a dat pe mana campania DK jEANS sezonul trecut.
    Imi place mult blogul tau!:)

  2. RoleModelu spune:

    Daca inca nu m-a pozat pe mine, degeaba a trait :))

Lasă un răspuns

