universitatea – a place where dreams go to waste

…. e foarte posibil sa fiu singura care critica Universitatea asa de dur, dar serios de nu mi-am facut anul asta mai multi nervi decat in 12 ani de scoala. E frumos, boem si libertin, asta daca te plimbi prin zona, poate chiar o facultate de referinta dar in principal groaznic de prost organizata… am maine examen, a fost stabilit miercuri, am aflat joi, mi-am procurat materialele vineri si am inceput sa invat azi, sambata, fara prea mare succes, Pana aici, vina mea… Si totusi, daca ma duc maine la examen, cum gasesc amfiteatrul, dat fiind ca pana acum nu a fost hotarat acest detaliu… Sa ma duc sa bat din usa in usa? E duminica si poate dorm oamenii… Sau mai bine ma intreb de ce dracu m-am chinuit sa invat daca oricum toti ceilalti isi baga si isi scot in visele mele, sperantele mele, ambitiile mele…

Ciudat, niciodata n-am crezut ca voi fi boicotata cand voi incerca sa fac ceva decent pentru mine… aparent e bine ca n-am incercat foarte des, pentru ca ma consuma. Sunt unul dintre putinii oameni care pun suflet in ceea ce fac, in timp ce altii isi baga picioarele in ceea ce fac eu… Nu-i frumos, da-i sanatos, spune o vorba, eu spun ca sistemul te corupe…

Prin urmare, sunt curioasa daca are vreun rost sa ma trezesc maine, sa n-am timp de micul dejun, numai ca sa ma grabesc spre o sala inchisa care nici nu m-asteapta…

Tara asta e plina de oameni de cacat, si asta pentru ca chiar ea si-i face, nu pentru ca se nasc asa… E trist, eu inca mai sper

acum gandurile-mi calatoresc pe pretutindeni… eu nu mai am puterea..

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la universitatea – a place where dreams go to waste

  1. RoleModelu spune:

    Scartaie asta, Sab, razbate supararea adevarata printre randuri, ai lasat sentimentele inaintea artei in post-ul asta. Just for the record, care examen era? :))

Lasă un răspuns

