They don’t really care about us

Nu-mi place sa ma repet in idei. Urasc asta. Si totusi, daca ar trebui sa aleg o persoana pe care regret ca n-am cunoscut-o si acum din pacate nu mai am sansa, acea persoana este indubitabil Freddie Mercury. Pentru mine e un geniu. Poate asta vine din propria-mi saracie a intelectului dar pentru mine geniu este omul normal cu o forta fantastica. Cel ce nu se opreste niciodata din trait, in ciuda dificultatilor si a pietrelor aruncate pe drum. Il respect pentru asta si il iubesc, dar nu in sensul denigrat al cuvantului, ci in cel adevarat.

O alta persoana pe care de data asta am avut sansa s-o cunosc este o buna prietena, pe care n-as vrea s-o supar publicandu-i numele. A trecut prin lucruri mult prea grele pana si pentru imaginatia mea, si inca mai poate. Zambetul ei vine din acea forta dinauntru, care-i promite o zi de maine mai frumoasa decat cea de azi. Suferintele ei n-au fost niciodata o scuza pentru a deveni un alt om, si nu au reusit sa-i innegreasca spiritul, ci l-au maturizat si i-au adaugat complexitate. E frumoasa pe dinafara dar stralucitoare pe dinauntru. Ofera tot ce are si nu cere decat respect si un comportament decent. Pentru mine, ea e un superstar, o vedeta, pentru ca are o forta launtrica ce pe multi i-ar speria. Speranta mea este ca atat eu, cat si cei din jurul ei sa fie demni de ea si mandri ca ne infrumuseteaza zilele. Este inca la inceput de drum, dar sunt sigura ca va reusi tot ceea ce isi propune, pentru ca este o invingatoare. Si acuma intrebarea mea: de ce nu se bucura de aprecierea oamenilor de pretutindeni, care nici macar n-o cunosc? Va spun eu: pentru ca sunteti mult prea grabiti sa admirati acele lucruri la care nu puteti ajunge, iar cele de langa voi par neinsemnate, tocmai pentru caracterul lor nelimitat, pentru ca e mai usor sa asculti o filmare decat un om, e mai usor sa recunosti maretia celui pe care nu l-ai cunoscut, iar incercarile apropiatilor tai se cufunda in banal, pentru ca cineva nu merita pana nu are media de partea lui, pentru ca e greu sa admiri ceva ce pare asa simplu…

Imi amintesc primul casetofon pe care l-am avut si care mai merge si azi, si singura caseta pe care o aveam era un mix facut pe sest cu „they don’t really care about us”, „macarena”, „coco jambo” si „l’ombelico del mondo”. Imi voi aminti asta tot timpul, dar voi stii sa las timpul dedicat amintirilor sa nu-mi afecteze prezentul, viata pe care o traiesc azi. Pentru ca in sufletul meu, vedetele sunt persoanele ce au un rol in viata mea de zi cu zi, iar adevaratii artisti au talentul de a o face mai frumoasa cu fiecare privire…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la They don’t really care about us

  1. RoleModelu spune:

    Eh, un nou post foarte reusit in stilul tau clasic. Dar sa stii ca, dupa parerea mea, foarte multi oameni admira oameni simpli de langa ei, doar ca nu vor sa recunoasca public acest lucru. Da mai bine sa zici ca idolul tau e Michael Jackson in loc de tatal tau, nu?😉
    Sigur, tine tot de parvenire si lipsa de caracter, dar e mai bine decat cum ai prezentat tu. Macar nu suntem chiar atat de putrezi in interior….

Lasă un răspuns

