Time’s up

Nu am mai scris de mult pentru ca am inceput sa ma organizez un pic mai bine.  La inceput, organizatul programului, al intalnirilor, obiceiul de a spune la telefon „stai sa-mi verific agenda” pareau cel putin fun la inceput pentru mine, omul simplu aruncat de pe bancile liceului intr-o lume unde toti se misca mai repede ca mine. In lumea asta, eu sunt singura care are timp sa respire… si nu e bine..

Odata cu aparitia faimoasei mele agende am inceput sa-mi dau seama cat de putin timp am de fapt, cand tot scopul era sa-mi comprim activitatile astfel incat sa-mi ramana un pic de timp pentru mine…

Imi pare rau ca nu am mai scris, pentru ca desi am avut o vara plina de tristete am atatea lucruri frumoase de povestit… Simt ca am trait o viata intr-o vara, am trecut prin cele mai intense emotii si ma bucur, pentru ca nu are rost sa simti daca nu simti la maxim.  M-am redescoperit si mi-am dat seama ca nu sunt atat de unbreakeable cum credeam, mi-am dat seama cat de usor e sa darami si ce greu e sa construiesti, am aflat ca anii pe care-i porti cu mandrie nu arata decat efemeritate si nu stabilitate, ca maturitatea nu vine intotdeauna odata cu varsta si mai ales ca nu conteaza cat de mult crezi intr-un lucru… el tot se va sparge..

Dar nu a fost totul atat de negru, mi-am redescoperit prieteni, am regasit speranta, libertatea, placerile insecuritatii si am aflat multe despre mine prin prisma celor din jur…

Si cu ranile cum ramane? Timpul s-a dus, dar eu tot vreau sa astept  si sa merg incet dar sigur inainte..

E noapte si mi-e somn asa ca imi cer scuze daca am scris numai tampenii

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Time’s up

  1. RoleModelu spune:

    Ce am inteles de aici e ca ai agenda. Si eu am😛
    Wanna-be Role Model, ha-ha \:D/

Lasă un răspuns

