Chloe

Acum cateva zile m-am indragostit. Obiectul fascinatiei mele este o superba rochita neagra Chloe gasita intr-un outlet pierdut prin Bucuresti.

Cu riscul de a parea deplasata, m-am gandit la ea in fiecare zi, visand la momentul in care o voi imbraca si ma va transforma din Cenusareasa in printesa, pentru ca eu cred cu tarie atat in teoria sufletului pereche cat si in puterea rochiei perfecte.

Nu, nu trebuie sa fie o designer piece, si nici vreo inovatie in domeniul modei, ci pur si simplu acea bucata magica de material care sa-mi faca ochii sa lumineze, parul sa straluceasca, pielea sa arate ca dupa prima zi de plaja si pantofii sa devina comfortabili.

Nu este doar un mit urban, cred ca o voi intalni intr-o zi, probabil atunci cand voi fi in cautarea unor pantofi sport sau si mai probabil atunci cand nu voi avea timp sa ma opresc s-o probez. Dar sunt sigura ca ma va astepta cuminte pe un umeras pana ma voi intoarce dupa ea.

Va fi la fel de fericita ca am gasit-o cum voi fi si eu. Va face ziua groaznica prin care am trecut sa devina ziua in care ne-am intalnit si imi va determina zambetul sa apara.

O voi tine in casa cateva zile, ca sa ne cunoastem mai bine, si sa o pot admira suficient pana s-o admire si altii si voi face bataturi la picioare cautand pantofi demni de ea.

Intr-un final ma voi multumi cu o pereche acceptabila de pantofi, dar ea ma va surprinde atunci cand voi observa ca se potrivesc de minune iar eu imi voi face mustrari de constiinta ca n-am luat-o acasa din prima.

Voi alege cu atentie prima noastra iesire in oras pentru ca vreau sa fie mandra de mine si ma voi aranja timp de 5 ore fara pauza pentru a nu pali in comparatie cu ea, dar intr-un final imi voi da seama ca nu trebuie sa fiu perfecta ca s-o imbrac, caci ea e cea care le da culoare micilor mele defecte si face un intreg ad-campaign calitatilor.

Vom iesi in oras, dar nu inainte de a sarbatori debutul nostru cu un pahar de sampanie, pe care eu il voi bea responsabil, pentru ca vreau sa pot avea grija de ea.

Seara petrecuta impreuna va fi de vis, si vom visa impreuna la o lume mai buna.

Cand seara se va termina si voi ajunge in pat imi va fi greu sa ma dezbrac atat de ea cat si de momentele petrecute impreuna.

Voi vrea sa plang, dar ea nu ma va lasa, pentru ca este perfecta si va sti sa-mi readuca stralucirea pe chip. O voi dezbraca doar cu promisiunea de a o purta din nou cat mai curand si de a retrai momentele acelea, dar nu o voi lasa departe, pentru ca nu voi avea puterea…

Imi voi aminti tot timpul momentul care m-a schimbat, acela cand am intalnit-o si ma voi intreba daca vor mai fi si altele care ma vor face sa simt asa ceva dar undeva in mine voi stii ca asa ceva nu e posibil si trebuie sa ma opresc din visat.

Ma voi intoarce in realitate negand ca am gasit-o odata, uitand-o intr-un dulap, vrand sa n-o mai revad pentru ca nu imi va mai provoca decat tristetea momentelor ce nu mai pot fi reproduse.

Voi varsa o lacrima si voi gasi alta rochie, mai putin deosebita dar care e ok… O sa vreau atunci sa o scot din dulap dar o sa doara prea tare, si dupa multa munca de convingere o voi cauta dar spre surprinderea mea ea nu va mai fi acolo.

Ma voi minti spunand ca nu era oricum asa deosebita, ca se gasesc rochii la fel peste tot, dar de fiecare data cand voi proba o copie, voi simti ca e diferita. De ce? Pentru ca nu-mi va provoca dorinta de a fi un om mai bun, de a-mi valorifica potentialul la maxim, nu va trage de mine sa-mi depasesc limitele, dar mai ales nu-mi va oferi neconditionat acea incredere in mine de care am atata nevoie, si eu nu voi stii nicodata ca pot si fara ea…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Chloe

  1. RoleModelu spune:

    Foarte reusit postul asta, don’soara. Adevarul asta e: pentru fiecare exista acel „ceva” care ne poate determina sa zambim doar vazandu-l. Asa ca ma intorc la Football Manager :))

  2. Pingback: Karl.Marc.John. « my piece of truth

Lasă un răspuns

