Season demands

Vine iarna, si inca de dimineata, de cand mi-am dat seama ca daca ies din paturica mea e frig, ma gandesc panicata la ziua in care o sa ninga si eu voi fi in balerini sau voi vrea sa port fusta…

Chiar nu-mi place iarna pentru ca niciodata nu poti fi in intregime sexy pentru ca e frig!!! Si in fiecare zi arati la fel, pentru ca niciodata n-o sa ai atatea geci cate tricouri si maieuri si topuri ai vara! So basically, you can’t be all so special!

Care sunt must-haveurile mele pentru sezonul rece? Haideti s-o luam treptat:

1. Movie-night cu fetele (si invitatii lor😉 )

De ce e asa important? Pentru ca Andreea n-a vazut The Devil wears Prada!!!!!! (eu inca mai sper sa minta) si pentru ca eu si Ada vrem sa plangem, si sa ne indragostim (pentru ca vrem sa plangem, dar doar la filme) si pentru ca seara trecuta cand ne-am uitat la Sex and the City a fost cea mai tare seara urmata de dress-up si barfe si perne si reviste de moda! Thanks, fetele!

2. O cana calda de ceai de miere sau de Irish Cream

Pentru ca mi-e frig…

3.  Atatea haine, pantofi si accesorii de la H&M

Pentru ca nu te poti hotara doar la un item, fiecare merge cu altceva si asa ajungi sa ipotechezi casa

4. Zilele de plaja…

pe care le-am ratat vara asta si pe care imi doresc sa le recuperez cat de curand

5. Starea de melancolie care pare a fi seriozitate si maturitate😉

Pentru ca nu ar fi iarna fara putina „drama”

6. Serialele preferate

A se citi Gossip Girl si 90210…. si Vampire Diaries…. si Cougar Town…

7. Weeendurile in care o sa plecam din Bucuresti

Eu sper sa fie cat mai multe…

8. Bibliografia data de Balanescu

Pentru ca altfel n-ar fi iarna

9. Un superoutfit de revelion

Pentru ca daca ar fii sa alegi intre aer si o rochie CH sa zicem, se stie cine ar castiga…

10. Cat mai multe dorinte si ambitii pentru noul an!

Lista ramane deschisa completarilor, bineinteles..

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Season demands

  1. snake spune:

    si cam de cate ori in ultimele veri ai purtat tu fuste ?

  2. sabrinna spune:

    cred ca te referi la rochii, pentru ca despre asta am scris, si te voi surprinde de revelion! dar ne cunoastem?

  3. RoleModelu spune:

    Tot lista mea e mai tare🙂

Lasă un răspuns

