His Job Title is Elusive, But His Taste is Impeccable

E vorba de Robert Verdi, unul dintre oamenii pe care ii respect foarte tare. Nu il cunosc de mult, ci de cateva luni, cand, intr-o intr-o „>noapte alba am deschis televizorul, si butonand am ajuns la emisiunea Fashion Police, prezentata de el. In curand am ajuns sa nu mai pot sa dorm noaptea, pentru ca vroiam sa-i prind emisiunea. Revazand „The Devil wears Prada” m-am prins (tarziu) ca e si el intr-o scena. In „The september issue”, film pe care il voi recomanda cu drag intr-un post viitor, de asemenea. Am considerat astfel ca merita un google si m-a fascinat titlul de „tastemaker”.

Inca ceva despre el, must-haveul lui sunt ochelarii de soare tinuti pe cap si nu pe ochi😉

Sper ca v-am determinat sa aflati mai multe despre el pe www.robertverdi.com

xo

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la His Job Title is Elusive, But His Taste is Impeccable

  1. RoleModelu spune:

    La cum ii arata pleoapele, ii recomand sa isi lase ochelarii de soare pe nas :-„

  2. sabrinna spune:

    hai ma ca arata bine. si n-o sa isi lase ochelarii niciodata pe nas, pt k asta e trademarku lui

  3. RoleModelu spune:

    Cum sunt la mine ochii bagati in cap :))

Lasă un răspuns

