pretty memories [part I]

Urasc vremea asta.. de fapt imi displace faptul ca dimineata trebuie sa ma imbrac mai gros decat pregatisem de cu seara, si faptul ca apa de ploaie nu e chiar balsam pentru parul meu recent vopsit apropo…  Si totusi, cu gandul la ziua mea, nu pot sa nu imi fac o balanta inexistenta in cap. Au fost ani extraordinari, cand eram atat de fericita si asteptam cu sufletul la gura ziua de 2. Au fost ani in care totul parea sa mearga din rau in dezastruos si au fost ani in care banalul nu vroia sa dispara; si totusi ziua mea le-a invins pe toate. Desi prea comercial, vorbele lui Coelho imi rasuna si acum in minte „Cand iti doresti ceva cu adevarat, tot universul conspira la realizarea dorintei tale”. Eram mica cand am auzit asta. M-a dus mama la teatru la „Alchimistul” si n-am inteles nimic din piesa. Doar propozitia asta am retinut-o. Imi place sa cred ca am retinut-o pentru ca semnifica ceva pentru mine, este un fel de karma a mea, sau poate fiecare picatura din mine lupta sa-si pastreze optimismul, cert este ca de-a lungul anilor s-a sedimentat in mintea mea, si acum nu mai vrea sa iasa. De aceea mi-a placut intotdeauna sa cred ca ziua mea este o zi speciala, ca tot ghinionul de pana atunci se poate intoarce macar pentru o zi, ca tot ceea ce a durut timp de un an o sa se termine acum. Asta pentru ca trebuie. Trebuie sa crezi ca vine un moment in care totul va fi perfect, in care orice se poate intampla, si in care sa te simti „special”.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la pretty memories [part I]

  1. RoleModelu spune:

    Frumos, Sab, dar acel moment e oricând te decizi să ți-l faci.

Lasă un răspuns

