Introducing: the future

Vine iarna; daca te trezesti prea de dimineata simti mirosul de iarna, fara sa-ti dai seama fredonezi colinde si ai din ce in ce mai multe straturi de imbracaminte si te intrebi unde s-au dus zilele in care stateai nestingherit pe plaja in Vama…. sau in Mamaia… sau Copacabana pentru cei care viseaza frumos cu ochii deschisi.  Intr-una din zilele astea, eram la un curs. Prea putin conteaza despre ce era vorba in curs, mai important este ca am ajuns la cafea si m-am trezit. Si Vladuts s-a trezit. Cu o super idee: sa publicam articole unul pe blogul celuilalt, si sa mai cooptam cativa colegi de la facultate in demersul nostru. Iar daca el si-a propus sa impartaseasca cu voi, cititorii mei, cele 10 lucruri (sau idei) care il vor incalzi in iarna asta, mi-e mi-a impus sa descriu cumva stilul vestimentar al Hannei Montana/Miley Cyrus. Misiune dificila pe care o voi trata cu seriozitate maxima. Ma gandesc si la o scurta paralela cu Audrey Hepburn, sau cine stie? Traim si aflam.

Revin in curand cu o lista detaliata a noii mele atitudini zen.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Introducing: the future

  1. RoleModelu spune:

    Foarte frumos zis, Sab =D> O introducere frumoasa, cuvinte atent selectionate si bine ca ai punctat ca a fost ideea mea :*

  2. RoleModelu spune:

    Și a ieșit bine. O ceartă de ditamai frumusețea pe blog-ul tău🙂

Lasă un răspuns

