I smile

Pentru ca sunt o groaza de lucruri care ma fac fericita..

Pentru ca ma face sa arat mai bine..

Pentru ca ma face sa ma simt mai bine..

Pentru ca tuturor ne plac oamenii fericiti..

Pentru ca mi-e lene sa fiu nervoasa..

Pentru ca merit!

Asa incepe lunga poveste a fericirii mele, pe care am regasit-o, uitata intr-un colt din mine, un pic prafuita si cu moralul la pamant, crezand ca n-o voi mai cauta vreodata. Am gasit-o gandindu-se la mine, la tot ceea ce putem face impreuna, la persoana in care m-ar putea transforma, la visele pe care le putem visa impreuna…. M-a umplut de energie, de iubire, de sentimente, de frumos. Cea care ma privea frustrat in oglinda acum s-a transformat in propria mea creatie. EU. Si deschizand ochii dupa 20 de ani de somn am vazut ca totul in jurul meu infloreste, ca sunt atatea lucruri frumoase care merita atentia mea, ca simt nevoia sa fiu. Si hai sa va spun de ce sunt fericita!

1. Am langa mine niste oameni extraordinari. Cafeaua din Dharma nu zambeste fara Andreea (also known as Dami) si Ada, in facultate chiar ai sta la cursuri daca n-ar fii colegii si prietenii mei supertari acolo, viata ar fi mult mai trista fara oameni care sa-ti dea mesaj in timpul cursului spunandu-ti sa pleci la jumate si sa vii in Jos Palaria, si unde te duci, pentru ca nici Jos Palaria n-ar fi Jos Palaria fara Mihai, omul care bea tot timpul dar nu e praf ever. Acasa ar fi frig fara ai mei, si contul de Facebook ar fi fost deja sters fara Miguel. To all of you –> XOXO

2. Am o groaza de haine supertari. Si de fiecare data cand imi fac curat prin dulap (chestie mai rara decat sarbatorile) e ca si cum as merge la shopping, pentru ca gasesc o groaza de lucruri pe care as putea sa JUR ca nu le-am vazut vreodata, dar, presupunand prin absurd ca le-as fi vazut, le-as fi luat!

3. Animalele mele. Cei care ma cunoasteti o sa va intrebati cand mi-am luat animale. Vesti bune: nu mi-am luat, dar sunt atat de indragostita de animalele Andreei incat m-am autoproclamat co-mama lor. Asadar copii mei sunt: Beto, cel mai in varsta dintre toti, un superb coker spaniel care nu oboseste NICIODATA, and I mean NEVER; Puf, chestia alba superba pe care chiar vroiam s-o fur cand era tiny-winy si care acum iti roade degetele de la picioare in timp ce dormi, trezindu-te cu ocazia asta si Bela, cel mai mic membru al familiei Adamoiu, o catea superba cu extraordinar de mult bun simt si cu cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut vreodata. Despre Suzi, pisica/oaia neagra a familei va povestesc intr-un alt post, unul pe masura ei😉

4. Gossip girl, How I met your mother, Two and a half men, Desperate housewives, 90210, Melrose Place, Cougar Town, Ugly Betty, The Vampire Diaries, House, Gilmore Girls. Yup, that’s my drug si marea mea dorinta este sa se inventeze ziua cu 30 de ore astfel incat sa ma pun la zi cu toate.

5. Sabrina. Nu, nu sunt chiar atat de narcisista, ador filmul „Sabrina”, dar mai ales faptul ca numele meu se targe dupa el, si nu in ultimul rand, ca Sabrina e jucata de Audrey Hepburn, care ajunge la Paris. Ahhhhh…

S-a facut 12 noaptea si mi se cam sting ochii si sistemul meu vrea sa-si dea Shut down, calculatorul haraie din ce in ce mai tare, si asta incepe incet incet sa ma enerveze, fapt care ar strica intreg aranjamentul fericirii, motiv pentru care o sa ma retrag, dar nu inainte de a mai enumera un lucru that keeps me happy, de care tocmai mi-am adus aminte

6. Somnul. Chit ca e de noapte sau de frumusete, sau pur si simplu pe modelul pensionarilor (da Serban, cu tine vorbesc) pe la pranz, I’m your typical, textbook  sleep-junkie. Nu numai ca it makes me pretty, dar ma duce intr-o stare perfecta, stare din care sunt scoasa atunci cand sunt trezita FARA miros de cafea in apropiere. Rusine voua, celor care ma treziti! Va stiti cine sunteti!

Pentru ca mai sunt atatea lucruri care ma fac sa zambesc, revin maine cu continuarea. De asemenea, maine ne-a promis Vladuts o vizita (UUUuuu). Sper doar sa apuc sa-i fac un proper introduction pana sa apuce el sa se manifeste, dar daca totusi uit, retineti sintagma „blog flegmatic”, sau si mai bine, faceti un research pe http://evidenttotrolemodelism.wordpress.com/

Sleep tight!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la I smile

  1. snake spune:

    inca nu ai 20 ani ;;)

  2. sabrinna spune:

    nu, but soon, very very soon

  3. RoleModelu spune:

    Ah, mi-a placut asta, straight in the balls! E dulce, dar are mirosul stilului tau specific. Mentioneaza ca acei colegi supertari de facultate sunt cel mai probabil eu si Gusteru’, care sunt sigur ca ti-am luminat azi struto-camila/seminaro-cursul de RP ;;)

  4. sabrinna spune:

    mai Vladuts, strutocamila e cursu/seminaru lu AMT pentru ca nici macar ea nu stie daca e curs sau seminar. Si intr-adevar, voi doi sunteti DEOSEBITI, sau speciali daca vrei :))) la urmatoarele cursuri aduc scotch si catuse

  5. RoleModelu spune:

    Si un bici si cizme de piele. Si ciorapi de plasa :X

Lasă un răspuns

