Alek

Nu mi-am dat seama, in mod sigur nu a fost intentia mea, ca in postul despre lucrurile care ma fac fericita sa ranesc anumiti oameni. Una dintre aceste victime colaterale din razboiul intre toate numele pe care ar fi trebuit sa le pun in lista aceea si zgarcenia mea de a da numele persoanelor despre care vorbesc, a fost chiar cea mai buna prietena a mea, Alexis.

In scopul de a ma revansa, i-am promis un post, care nu se vrea a fi doar un payback pt o gresala, ci o caracterizare a unei persoane extraordinare.  Ne-am cunoscut inca din gimnaziu, cand obsnuiam sa ne petrecem pauzele stand pe hol, fabuland despre iubirile noastre de atunci.  Au urmat ore libere pe care le-am petrecut impreuna, cafele baute in timpul vacantelor, si vorbe ramase in istoria personala a fiecareia. Sunt tone de lucruri alaturi de care am crescut: muzica celor de la Verita Saga, diminetile din Mc, pauzele in care venea la mine in clasa just to see me… Acum ne aducem aminte cu placere, dar pe atunci le traiam pe toate cu inocenta specifica varstei.

Ce apreciez cel mai mult la ea este faptul ca este unul dintre cei mai sufletisti oameni pe care i-am cunoscut vreodata. De cate ori am o problema sau ma framanta ceva stiu ca pot sa apelez la ea, si sper ca ea sa stie acelasi lucru despre mine. Cate ore n-am pierdut la o masa plina de fum din everest povestind, pentru a mia oara, cum mi-a facut X. cu ochiul, si ce a insemnat gestul lui de fapt? Ce ramificatii are? Care este substratul? Dupa toti acesti ani, ea inca mai are numarul de telefon al acelui tip. Asta pentru ca eu periodic am compulsii nervoase si il sterg, dar dupa o vreme, parca l-as suna, si de aceea am rugat-o sa tina ea bine de numarul acela ca sa i-l cer atunci cand imi trebuie. Mi-e dor, si mi-ar placea sa ma intorc in timp si sa asist la o astfel de conversatie… Nu numai timpul petrecut impreuna, ci si experientele pe care le-am trait in timpul acesta ne-au cimentat prietenia.

She’s the best thing ever!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

