Superficiala la 20 de ani

Daca nu-mi pasa sigur sunt superficiala, iar daca imi pasa, sunt prea implicata. Ar fi bine sa ma detasez.

As vrea sa pot spune tot ceea ce gandesc, dar atunci as fi a dracului. Asa ca incerc sa ma controlez, sa nu spun chiar tot, dar asa as deveni retrasa sau timida. Nu-i bine ca ma gandesc atat la mine, as putea trece drept narcisista; dar poate daca nu m-as gandi destul ai crede ca ma subestimez. Daca imi plac hainele frumoase, sunt plina de fite; si daca beau cafea sunt constransa de societate. Daca placerea mea vinovata este sa citesc Coehlo, fac parte din milioanele de oameni care-l citesc pentru ca trebuie. Daca imi si face placere sa-l citesc, e si mai nasol.. inseamna ca sunt un om fara personalitate, manipulat ca o bucatica de plastilina de un PR-ist cu mai multi ani de facultate decat mine. Nici daca as citi Freud nu ar fi prea bine, pentru ca ar insemna ca ma cred prea desteapta. Daca am blog, sunt ostentativa; daca n-as avea, probabil ar trebui sa-mi fac….

And here it stops.

Poti sa crezi ca stii ce se ascunde sub privirea unui om, poti sa gandesti ca se ascund multe dupa usi inchise, este posibil sa ti se para ca anumite lucruri nu trebuie sa ajunga la tine sau sa simti ca tu stii mai bine decat ceea ce vezi. Te-ai gandit o secunda ca totul poate fi simplu? Stiu, ar fi tare complicat… Poate ochii ei iti evita privirea pentru ca e trista, poate ca nu-ti raspunde la telefon pentru ca vrea sa-si asculte gandurile, poate ca nu se gandeste la tine pentru ca trebuie sa se gandeasca la ea…

In alta ordine de idei, eu, impreuna cu toate atributele mele imi iau o vacanta. Scurta. O saptamana. Pentru ca simt nevoia sa respir, sa visez, sa fiu…  N-am mai facut de mult ceva doar pentru mine, asa ca vreau sa ma bucur in doze rezonabile de putin egoist, mai ales ca aceasta vacanta marcheaza 20 de ani de crezuri, de judecati emise si primite, de riduri, de cafea si de vanilie…

Au fost 20 de ani plini de viata, de simturi amortite si trezite, de ganduri din ce in ce mai albe si de multa multa iubire. pentru ca atunci cand te opresti din iubit, nu mai traiesti. Au fost 20 de ani pentru care vreau sa-i multumesc fiecaruia dintre cei ce au aparut in ei. Au fost, zic eu, 20 de ani fericiti. Au fost 20 de momente in care am plans, in care am crezut ca totul trebuie sa se termine, in care n-am mai vrut, in care am vrut prea mult. Au fost 20 de minute rasfirate care au facut cat o eternitate, in care nu credeam sa mai fie vreun moment in care sa nu zambesc; 20 de minute in care nu-mi trebuia nici aer nici apa, aveam fericire; 20 de minute care au avut o viata a lor!

 

Sunt fericita si daca mi-as dedica o melodie de ziua mea, asta ar fi Placebo – 20 years

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Superficiala la 20 de ani

  1. RoleModelu spune:

    N-au fost 20 de ani in compania ta, a fost doar unul, dar a fost foarte placut. You’re a special kid and I say this on a public blog! Cu toate sansele sa comenteze manifest urban ceva si pe aici :-”
    Happy holiday, sa-mi aduci si mie o piatra, te rog :-s Te rog mult, o pietricica mica. Pupiii

  2. RoleModelu spune:

    Unde-i piatra mea? Vorbesc foarte serios :-w

  3. RoleModelu spune:

    Ne-am vazut, dar nu am primit nicio piatra. Azi nu vin, dar luni smash-party-ul CRP imi vreau piatra si vorbesc la modul cel mai serios. O promisiune se respecta…😦

Lasă un răspuns

