E mai multe Moni

Ore tarzii, noapte, ploaie si taximetristi dubiosi. Asa pot descrie prima mea impresie despre Bucurestul revazut dupa cateva zile de absenta. Zile petrecute in cel mai minunat coltisor de lume, fapt pe care Mihaela il cunoaste prea bine. A fost si mare, si soare, si vreme mohorata dar care s-a indreptat repede, si iarasi a fost mare, si poze, si magazine, si drumetii, si magazine… si a tot fost mare, pana a venit ora plecarii si ne-am indreptat spre aeroport… nu o sa va povestesc acum detaliile picante, e prea tarziu in noapte, vroiam doar sa scriu despre ceva care mi-a atras atentia..

La cursele Blu Air, binenteles clientela nu este intotdeauna cea mai selecta. Asa se face ca o doamna avea un bagaj de mana cat bagajul meu de cala (si eu cumpar!!!!!!!!!!!!), ca un alt domn cum a pus piciorul pe pamant romanesc a izbucnit in „futui mortii masii da nu vede ca eram in fata ei sa-mi bag… „, sau ca altii poarta sosete albe la pantofi beige… Si totusi un personaj se distingea din distinsa turma. Mi-ar placea sa cred ca eu, dar nu e loc de narcisism in postul asta. Era o craiasa pe la vreo 25 de primaveri, si pasul ei era lin ca sursurul izvorului, fata radia ca si cum i-ar fi zambit soarele iar parul stralucea mai ceva ca intr-o relclama la Sunsilk. La o privire mai apropiata iti dadeai seama ca nici nu avea de ce sa nu straluceasca. Picioarele ii erau acoperite cu mocasini beige simpli, dar cu un LV de efect pe mijloc… pantalonii nu erau stramti, chilotii nu se vedeau pentru ca erau pantaloni clasici, de stofa, trei sferturi… pulovarul lung si descheiat maro dezvaluia o camasa superba din satin, un alb-beige ce atrageau atentia asupra fetei domnisoarei… Ajungang la fata, descopar atata naturalete incat raman socata! Un fond de ten si rimmel… atat!… si aratau de parca s-ar fi trezit asa, perfecta! Si there’s more! Peste pulovar purta strengareste pe un umar o reinterpretare reusita a LadyBag de la Dior, iar mainile carau din greu doua pungi cartonate, lucioase, frumoase, de latimea intregului meu bagaj…una dintre ele era Chanel, si la aterizare am aflat si ce se ascundea in ea: o vesta de blana, superba, pentru care m-am gandit serios sa comit un furt… In afara aspectului care o recomanda ca „straina”, ea a asteptat cuminte boardingul, nu a dat coate, nu s-a asezat in fata nimanui; a fost eleganta in persoana… Am fost tare dezamagita cand i-am zarit pasaportul de Romania, dar am incercat sa privesc acest lucru dintr-o perspectiva motivantionala, sau, cum ar zice romanul nostru „uite ma ca se poate”.. eram intr-o reverie extraordinara, dar cum orice vis trebuie sa se termine, am ajuns la destinatia noastra si am vazut ca domnita era asteptata de un domnisor cu date tehnice de fotomodel care se facea util carandu-i valiza (si pungile, binenteles!) si i se adresa cu „doamna” si un domn la camasa si palton, ce parea entuziasmat de sosirea ei in timp ce ea isi deschidea Blackberry Storm-ul, pentru ca „Doamne, a fost atat de nasol zboruuuuuuuu!”

Concluzia mea: O fi Moni singura mediatizata, si urmarita la supermarket, dar nu este unica! Mai exista atatea sate in jurul Bucurestiului care isi asteapta regina, iar unele dintre ele nu se bucura de atata atentie din partea presei…. there’s a whole other world outside of our knowledge!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la E mai multe Moni

  1. RoleModelu spune:

    Jumate din cuvintele pe care le-ai scris imi sunt straine… Nu era mai usor sa ii faci o poza gagicii?😐

  2. snake spune:

    ”Am fost tare dezamagita cand i-am zarit pasaportul de Romania” – de ce?

    • sabrinna spune:

      pentru ca iubire, om cultiva noi vite de vie si mere si ceapa si Ion-i , dar un singur lucru nu producem aici in land of choice: bun gust. Si putini oameni care il au, sigur nu l-au invatat de aici

  3. RoleModelu spune:

    Like la comment-ul de mai sus.

Lasă un răspuns

