Karl.Marc.John.

Acum ceva vreme am scris un articol intitulat Chloe , pentru ca m-a inspirat o rochie vazuta intr-un magazin. Numai ca rochia accea frumoasa a fost doar o metafora pentru viata pe care mi-o doresc, pentru cel care imi va schimba universul. Vladuts a inteles asta,  si a comparat sentimentul asta, vital pentru mine, cu Football Manager-ul lui.

Multi insa mi-au reprosat ca ma las orbita de un simplu material stralucitor, ca nu poti sa ridici o textila la rang de arta.

Si atunci va intreb: Cine e John Galliano ? Un simplu croitor?

Marc Jacobs – un gay cu o obsesie ciudata pentru kilturi?

Karl Lagerfeld – un batranel care nu zambeste?

Ei sunt oamenii care imi creeaza mie zambetul, care scriu in fiecare zi un pic de istorie pe paginile aurite ale ultimului numar din Vogue, care ma fac pe mine sa am mai multa incredere in mine, atunci cand ma ia de brat Ladybag-ul meu.

Pentru mine, sunt niste genii pentru ca munca lor de zi cu zi ma transforma in fiecare dimineata, din tipa aia care vrea sa mai doarma in cea care stie ca arata genial azi! Si pentru cei care n-au stiut nici de aceasta data sa citesca printre randuri, nu ma refer la brandul care te imbraca, pentru ca trust me, si geanta aia pe care tocmai ti-ai luat-o din Obor a plecat de la una din ideile lor, sau daca nu a fost ideea  acestor 3 designeri, a fost a altora ca ei..

Morals: inainte sa iti pierzi timpul judecand/blamand industria modei pentru „superficialitatea” ei, gandeste-te cu ce esti tu mai bun decat o industrie care functioneaza de sute de ani? Esti mai bun decat oamenii care au gandit chilotii pe care ii porti acum?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Karl.Marc.John.

  1. RoleModelu spune:

    Si daca nu port chiloti?😛
    Era si timpul, fata-n puii mei, speram la mai mult, dar e mai bine decat cum am scapat eu azi de postat :)) Ah, si ma bucur ca ai pus tag cu Football Manager.
    Fiecare are nevoie de ceva care sa il faca sa zambeasca. Si fiecare arta are un strop de genialitate in esenta ei.

Lasă un răspuns

