Comme des garcons

Marele meu defect e ca uit o gramada de lucruri. Totusi in cazul in care promit ceva si nu am uitat (inca) e o foarte mare sansa sa-mi fie lene! Asa ca in seara asta i-am promis lui Vladuts ca voi scrie despre el;  pentru ca daca totii barbatii vor sa fie ca el si toate femeile vor sa fie cu el… o fi ceva de capul lui. Plus ca am auzit ca prietena lui este o mare fana a blogului meu (punem noi la cale si un fanclub, tricouri cu StG si altele..), asa ca simt nevoia de a-i creste un pic cota baiatului..

Vladuts este funny, e primul lucru pe care l-am observat la el (dupa ce mi-a luat o jumatate de ora sa-i analizez tricoul cu doi copii emo… why would you wear that?) si vine des la facultate (deci o ambitie  si sete de cunostinta demne de apreciat). De asemenea arunca cu coji de portocale in mine si doarme in cluburi :))). Dupa CRParty, alt punct pe care vroiam sa-l ating in conglomeratul de informatii de azi, m-am dus revoltata la el reprosandu-i ca a plecat de la petrecere fara sa zica macar „ciao”. Si nu am fost singura. De fapt, Vladuts nu plecase inaintea noastra. El dormea langa DJ… periculos de aproape de DJ chiar..😉

Petrecerea in rest – geniala. Chiar nu ma asteptam sa ne distram atat de tare, si am promis sa repetam experienta, data viitoare poate chiar pe acordurile melodioase ale lui DJ Guster (care se zvoneste ca de fapt e mare fan Salam, faimosul lautar pe ritmuri de raggeton).

Apropo de linia cea prea subtire dintre dragoste si ura, simt nevoia de a enunta cateva cuvinte despre deja faimosul Vladuts, si faimosul-in-devenire-dupa-ce-va-fi-mentionat-pe-acest-blog-cu-valoare-mondiala DJ Guster: chimia dintre ei este inevitabila. Desi V. mai are antecedente (hints Sergiu) tot bataile dintre cei doi par cele mai „rupte din rai”. E o adevarata bucurie sa-l vezi pe Marius (numele interlop al lui DJ Guster) cum ii da o palma in toata regula lui V., pentru ca acesta din urma sa se fereasca mai ceva ca un soricel in fata unei maturi (prea mult Tom&Jerry). Si totusi, la sfarsitul zilei, cand marti la ora 6 se intalnesc un M. si un V. trecuti prin chinurile unei zi fara celalalt, la intalnirea dintre ei se produce un miracol: se privesc in ochi, si parca reinvie amandoi, energizati de pasiunea dintre ei si dornici sa ma scoata pe mine (omul somnoros) din minti! Aren’t they a delight?! Si ziua se incheie bineinteles cu o mama de bataie pentru V. de la M., si cu o bataie de la S. (adica eu) pentru M. pentru ca spune ca nu mi-a citit blogul, like EVER… (deci asta este locul unde il putem barfi fara rezerve, si nu rezervele tale din Football Manager,V. ! )

In curand, SENZATIONAL, se pare ca vom avea poze cu cei doi in timpul desfranarii pasiunii… Stay tuned!

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Comme des garcons

  1. RoleModelu spune:

    Ai rupt norma cu postul asta! Imi vine greu sa cred ca iti raman dator si e pe vine un post cat de curand si la mine. Dar imi place foarte mult ca ai facut o salata de idei absolut minunata aici! Cred ca ai trecut prin 3 chestii aparent fara legatura intre ele, dar cu un punct comun: EU!
    Ub.

  2. sabrinna spune:

    :))) ai facut metafora cu salata pentru ca iti era foamne, ai?

  3. RoleModelu spune:

    Nu, pentru ca asa e :)) Ai sarit de la o idee la alta ca… Ma rog, cred ca stii expresia lu’ Cheloo :))

  4. sabrinna spune:

    stiu expresia lui Cheloo… intradevar, am cam sarit… da si tu sari ca ars cand se apropie Gusteru/Sergiu de tine

  5. RoleModelu spune:

    De Gusteru ma feresc sa nu mi-o iau, si de Sergiu sa nu mi-o… „iau” :))

  6. Corina spune:

    Vladuts, ti se urca la cap :-w

  7. RoleModelu spune:

    Pai da, ca e mare :”>

  8. sabrinna spune:

    mai exact Vladuts, ce e mare?

  9. flesh spune:

    orgoliul lui e mare… prea mare. exagerat de mare, dar avand in vedere ca este Vladut, acum nu mai are niciun sens. E mare. Ce? El sigur niciodata nu va recunoaste, fetele mereu vor chicoti, iar noi doua deja ne-am dat seama😛
    Vladut, you know we love you.

  10. RoleModelu spune:

    Daca nu v-as cunoaste pe toate trei, v-as zice sa ma sugeti ;))

  11. RoleModelu spune:

    Că ați putea toate deodată. (Inspirație de moment, cu vreo doi ani întârziere)

Lasă un răspuns

