and it stopped…

Cerul a crapat deasupra mea.

 Lumina s-a stins.

 Eu n-am mai simtit.

 Timpul a plans odata cu mine si viata s-a oprit din trait.

 Ochii n-au mai avut puterea sa vada si s-au ascuns in trecut.

Muzica s-a oprit si eu am continuat.

Vroiam sa inteleg.

M-am infasurat intr-un val de fum ca sa pot sa mint.

Sa ma mint.

Dar fumul s-a evaporat si odata cu el tot ceea era in mine si cu mine.

Trebuia.

 A fost un moment.

Totul trece, si totusi ceva, undeva s-a oprit.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la and it stopped…

  1. RoleModelu spune:

    Si cand dracu’ mai scrii si tu ceva lung si respectabil? :-w

  2. sabrinna spune:

    :)) un scump ca intotdeauna …
    chiar azi, facem o trecere in revista a anului ce trecu

  3. RoleModelu spune:

    OK, atunci sa te vad.

  4. RoleModelu spune:

    Mă, ce e asta, te crezi Darie Ducan?

Lasă un răspuns

