Concert Salam in Australia

Imi cer scuze sa-mi induc publicul in eroare, dar nu inteleg de unde impresia ca pe acest blog poti gasi aceasta informatie?  Imi place sa cred in calitatea materialelor de pe blogul meu si nu in informatii de asemenea factura, dar vazand interesul pentru „daca va concerta Salam in Australia”, „shot-uri Colgate” (personal n-am incercat dar nici nu pot spune ca imi doresc) sau „cand este ziua lu Monica Columbeanu” promit sa regandesc acest aspect.

Love

Acest articol a fost publicat în pieces of me și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Concert Salam in Australia

Lasă un răspuns

