My better half

M-am gandit, in preajma de V-day sa impart cu voi una dintre cele mai minunate experiente pe care le-am trait. Prima oara mi s-au inmuiat genuncii, a doua oara mi s-au topit ochii, si tot asa am ajuns sa am o obsesie. „Jumatatea” mea nu se supara, stie ce simt si simte la fel. Cand suntem departe unul de altul, parca nu mai suntem completi… Nu stiu ce planuri avem de V-day, el s-ar putea sa ajunga cam peste o saptamana, depinde de programul DHL-ului, pentru ca DA, EL-ul din viata mea este o pereche superba de checked canvas sneackers de la Burberry. El e un pic cam timid cand e vorba de poze, dar l-am convins sa va lase sa-l admirati  aici ;;)  O singura rugaminte am : mare grija cu admiratia, e un pic cam timid…

Cat despre cealalte iubire din viata mea, este vorba despre o EA.. – stiu, sunt greu de satisfacut, dar ce sa facem? –  este superba si suntem impreuna de aproape o saptamana, de sambata mai precis… din pacate nu pot sa o arat pana nu ii fac niste poze, si mi-e frica pentru ca este din blana – faux fur, binenteles – dar va pot spune ca de abia isi asteapta momentul de celebritate… si ea ca orice femeie😉 Iar vestea buna este ca se asorteaza perfect… Suntem triunghiul amoros ideal!

Si, sa mai dezbatem un subiect in salata de idei de azi: V-day. Ca o sceptica ce sunt, spun ca ma enerveaza. A se citi printre randuri frustrarea care ma chinuie… dar vedeti voi, daca as fi frustrata nu as zice asta : e minunat sa fi indragostit, si nu as schimba cu nimic primele priviri pline de pasiune, dar o zi numita V-day te face sa-ti iubesti mai mult jumatatea? Te face s-o apreciezi mai mult? Preferi sa bei, in loc de o bere, un Love Tuborg sau un Love on the beach? Cafenelele decorate in roz, de parca ar face parte din decorurile pentru „Legally Blonde” partea X, te inspira mai mult? Seriously? Iar daca imi vei spune ca nu iti poti exprima sentimentele decat in acest cadru de „second-graders gone wild while mummy’s away” iti voi spune atunci ca sincer, ai o problema.

Eu iubesc in fiecare zi, si din acest motiv fata mea radiaza constant, nu doar o zi pe an. Ador in fiecare moment tot ceea ce traiesc si pe toti cei care fac parte din lumea mea. Nu am nevoie de 24 de ore pentru a-mi da seama ce norocoasa sunt sa-i am alaturi pe toti cei care ma fac bucatica cu bucatica, fericita! Nu am nevoie de un EL, pentru ca am niste EI grozavi. Iubesc tot ceea ce cumpar, pentru ca stiu cat am muncit pentru a avea acel lucru, si nu este un sentiment deloc superficial, ci este mandria ca am reusit sa-mi achizitionez geanta la care visez inca de la ziua mea!

Ma iubesc pe mine, si de aici izvoraste o adevarata „fantana” de iubire care-mi lumineaza viata pas cu pas si pe care n-as putea s-o concentrez intr-o singura zi pe an.

Eu cred ca cel mai frumos mod de a ne exprima iubirea fata de cei din jurul nostru este prin noi insine, si prin iubirea pe care o oferim neconditionat, mai putin prin bomboane de ciocolata si perne pe care scrie „te iubesc, Gelu!”. Dar, fiecare cu parerea lui…

Si, ca sa nu ziceti ca nu va ofer tuturor un cadou de V-day, aici e una dintre melodiile mele preferate, pe care o consider incredibil de romantica:

Love

Acest articol a fost publicat în pieces of me și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la My better half

  1. Alexis spune:

    Zdreanto!!!! Sa-ti mai iei tu shoshoni de la burberry fara sa-i spui lui super alek! Si de ce de Ballentines Day ai pus o melodie de craciun?

  2. RoleModelu spune:

    Inteleg ca ti-ai luat haina de blana? Doamne, Sab, de dragul futaiului…

  3. RoleModelu spune:

    Ti+am explicat la facultate.

Lasă un răspuns

