God bless McQueen

A fost o zi de doliu ieri. O minte surprinzator de creativa a hotarat sa-si ia sufletul, la doar o saptamana dupa moartea mamei sale. In economia asta succesul este din ce in ce mai greu dobandit, iar el il gusta din plin, conceptul lui asupra femeii moderne fiind unul nemaiintalnit. Mi-e greu sa port carouri, tinte, elemente de geometrie fara sa ma gandesc la el, la tot ceea ce am pierdut noi de acum incolo.

In loc sa port negru, am ales sa port rock. In loc de o privire plansa, una proeminenta. M-am gandit ca poate asa i-as arata cat de rau imi pare ca nu mai este aici, sa ma invete cum sa-mi construiesc stilul, proportie cu proportie.

Asemenea multor oameni deosebiti, a lasat in urma lui o pagina de istorie, care trebuie totusi continuata, dar cine sa poate umple acesti pantofi imensi lasati de el…

My heart goes out to everyone who felt they lost a piece of an angel!

P.S. Doi dintre bloggeri mei preferati au consemnat acest eveniment, Garance si The Sartorialist

Acest articol a fost publicat în Amazing ppl și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

