AmbitionZZZ

So, am tot promis o lista cu doleante pentru 2010. Nu va speriati, nici nu am de gand s-o fac, DAR, astea sunt cateva din ideile/sperantele/idealurile mele care TREBUIE sa se indeplineasca in 2010, in traducere, toate lucrurile la care ma gandesc in fiecare seara, inainte sa adorm!

1. I shall own my very first 2.55!

2.And my very first pair of  Louboutins🙂

3.  Sa-l cunosc pe Dean/Dan, fratii de la Dsquared

4.  Sa miros a John

6. Sa raman la buget (cand vine vorba de aprox. $1000, te gandesti ca pantofii ar fi o investitie mai buna decat educatia)

7.  Pentru  esarfa ma gandesc la Alexander Mcqueen, inca nu-mi revin la gandul ca l-am pierdut.

8. Sa ajung la New York

si sa-mi beau cafeaua in fata la Tiffany’s, imbracata in rochie neagra de seara, cu tiara si ochelari supradimensionati

9. Gandindu-ma la ochelari de soare supradimensionati, ma gandesc binenteles la Tom Ford.

10. Last but not least : to be happy!

Love

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la AmbitionZZZ

  1. RoleModelu spune:

    Bere, pasaret si somn😀
    La mine e mai fezabil

  2. RoleModelu spune:

    pasaret include tate

  3. Pingback: Wishlist « Evident, tot Rolemodelism

  4. FCRB spune:

    iti recomand sa incepi cu ultima

  5. RoleModelu spune:

    Și, s-a-ntâmplat ceva?

Lasă un răspuns

