Cocktail

Cocktail pentru ca s-au intamplat atatea, am atatea de scris, de povestit si de fotografiat si o veste foarte importanta de impartasit: am devenit mama! Nu, nu in sensul in care va ganditi, dar cum Ada este fericita posesoare a unei rozatoare inzestrate cu abilitatea de a se spala singur  (respect) eu m-am hotarat sa ma autoproclam „mami 2” pentru ca am avut grija de el in ultimele zile. Binenteles, Dami era cea care il hranea, ii dadea apa si strangea dupa el, dar eu veneam cu partea sentimentala a instinctului matern.  So, here’s Floare, our baby rabbit!

Adorabil,nu?

Un Alt punct ce merita dezbatut in postul de azi, in afara faptului ca asteptam cu nerabdare cadourile pe care mi le-au adus ai mei din Paris, hopefully labeled MJ, era prima editie DWTS. Autohtonul „Dansez pentru tine” a tras adanc aer in piept si s-a pregatit pentru un ultim sezon. Spun „un” pentru ca in mintea mea de copil PR-ist cu ifose de marketing,  iubitor de dans si hater al rochiilor purtate de Iulia Vantur refuz sa cred ca o masinarie de facut bani se poate opri fara alte motivatii. Never-the-less, am descoperit in afara de lacrimi si un wannabe-glamour made in Romania, un Botezatu extrem de stilat. De ce ma surprinde? Pentru ca imi place sa cred ca intreaga lui acriera este doar un mit urban. Cand eram mica, observand desele sale aparitii in reviste mondene, am intrebat-o pe mami „Da’ el cand are timp sa faca rochii daca tot timpul face altceva?” Nu m-a interesat foarte tare sa investighez acest mister, astfel incat am cunoscut creatiile dansului chiar anul trecut, daca nu ma insel. Colectia pentru Quelle este simpla, rochii cu o linie clasica, curat lucrate si totusi vandute individual la pretul pe care nici nu stiu daca l-as fi latit pentru intreaga colectie. Am mai vazut de curand poze cu el la Milano, unde iarasi, a prezentat cateva rochii, pe care cred ca le-as fi putut gasi in fostul Cocor, binenteles din materiale mai putin respectabile. Daca nu inteleg, ce sa fac? Totusi, mi-a luat 4 ani sa apreciez Prada, deci poate nu am ajuns inca la nivelul de  a fi fascinata de creatiile lui. Totusi, prezenta lui de vineri a fost impecabila, se vede ca pe masura ce imbatraneste devine si mai rafinat, asmenea unui vin. Mi-a placut discretia si eleganta de comportament, si faptul ca, totusi, arata foarte bine! Dar la fel de cucerita am fost de naturaletea unul om simplu, luptatorul de K1 Morosanu. In rest same old, same old. Glumele lui Banica care ar suna ciudat din partea oricui altcuiva, un Mihai Petre homofob si dansuri frumoase.

Moving on, aflu azi dimineata ca proiectul pe care trebuia sa-l prezint peste 2 saptamani ar trebui sa-l prezint marti, din motive independente de mine/echipa din care fac parte. Totusi de ce sa nu ne bagam picioarele, daca devine noul sport national? Everyone wants to s**** you, si ma gandesc pentru prima oara, ca nu stiu pentru cat din asta pot da vina pe sistem.

Si asa, incet incet, incepem sa uitam ca nu am mai dormit de cateva zile si ca Floare, langa mine vrea libertate. luam Wilcoxul in brate, pentru ca el este singurul care for the best or for the worst va fi intotdeauna acolo si ii dam bice. Pai nu?

love

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cocktail

  1. Ada spune:

    Floareeeeeee…so cute :*..(de maine va fac program de vizite ca sa l puteti vedea=))) )

  2. RoleModelu spune:

    Cohones, pune-te pe treaba. Nu glumesc.

Lasă un răspuns

