Inspiration part 2: Breakfast at Tiffany’s

Unul din locurile de unde imi iau de cele mai multe ori inspiratia sunt filmele cu Audrey Hepburn. „Breakfast at Tiffany’s” e o experienta pe care trebuie sa o am, si pe care o planuiesc cat de curand.  Din BaT eu am invatat ca e ok ca viata ta sa nu fie perfecta, atata timp cat ai grija sa o umpli de lucruri frumoase!

Breakfast at Tiffany’s


1. The song

2. The quote

„I don’t want to own anything until I find a place where me and things go together. I’m not sure where that is but I know what it is like. It’s like Tiffany’s.”

3. The clothes

De ce ma fascineaza acest film? Pentru ca realitatea mea nu este nici pe departe luxul magazinului new-yorkez, ci este una plina de RATB-uri din care nimeni nu te lasa sa cobori inainte sa urce, si oameni tristi, suparati, urati.  Cred in puterea de sugestie si nu vreau sa vad asa ceva in fata mea, asa cum nici eu nu imi las problemele la vedere in timpul unei calatorii cu metroul. Bun, mai dureaza ceva pana sa ne civilizam, dar de ce oare oamenii pe care ii intalnesc in metrou in Paris sunt frumosi si optimisti? Poate din acest motiv au frantuzoaicele mai putine riduri. Nevertheless, problema noastra ca tara sunt convinsa ca nu este guvernarea, sistemul, politica si alte denumiri pentru functii complexe, ci oamenii, de la primul vanzator la piata pana la cel ce isi permite sa nu mai traiasca aici. Daca am reusi sa ne schimbam noi, sunt sigura ca ne-ar face placere si o plimbare pe strada, pe Avenue Magheru🙂

LOVE

P.S. Mai multe informatii despre film gasiti aici.

Acest articol a fost publicat în Amazing ppl, style flicks și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

