One fine day

A fost odata ca niciodata o zi frumoasa. In ciuda faptului ca ne-am baut cafeaua (eu) cu mare intarziere a fost frumos. Si am baut muuuuulte cafele. Dar povestea incepe cu o seara inainte, cand mandrele noastre, eu, Dami si Ada am inceput pregatirile. Cam asa au decurs ele:

Si se terminara pregatirile, si dormiram si de treziram si ajunseram ghici unde? In Viena. Ce puteam noi sa facem primul lucru, dat fiind faptul ca magazinele nu se deschisesera inca… One word: coffee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si nici nu apuc sa-mi dau espresso-ul pe gat, si vad in fata PANTOOOFI!!!! Binenteles, trebuia testat terenul mai intai…

Bun, pantofii sunt scumpi. Back-up plan, pentru ca tot nu ne-am trezit ca oamenii: hai sa cautam o terasa unde sa bem si noi o cafea! Dupa fapta si rasplata: ne-am oprit la o terasa din zona Graben, unde am avut un garcon foarte simpatic.

Bun, cafeaua a fost bifata de pe lista. Fiind aproape, am intrat la Dom, unde am ras cand am observat in cutia de donatii, printre monezile si bancnotele Euro, un leu greu!

Ce-am mai facut noi dupa? Pai, am observat ca florile din Viena sunt mai scumpe ca cele din Bucuresti (go figure), am descoperit magazinele (unde s-au pierdut ore bune), si am facut poze la cabinele de proba. Pentru ca meritam.

Intr-un final am remarcat o realitate trista: nu avem poze penibile! Era asadar timpul sa remediem aceasta situatie.

Continuarea, care include monumente si Starbucks, maine.

Love

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la One fine day

  1. Iz Andrew spune:

    😆 Unu a bagat in cutia aia o punga cu monede!

  2. RoleModelu spune:

    This is not my type of way of starting my morning.

Lasă un răspuns

