Words of wisdom

Da, sunt intr-un moment in care abia astept sa se termine sesiunea… ca sa pot citi. Ironic, nu? Am pus ochii pe „The art of war” a lui Sun Tzu. Si pana sa vina cel moment, in care probabil ma voi afla in Central Park pe o banca cu aceasta carte, am hotarat sa-mi ofer un sneak preview – cateva citate.

„He who knows when he can fight and when he cannot, will be victorious.”

„Pretend inferiority and encourage his arrogance.

Asta nu inseamna nicidecum ca mi-am parasit vechile obiceiuri de a plange dupa genti, de a visa la Louboutini, si nicidecum faptul ca nu mi-am marcat frumos in calendar ziua in care ma voi plimba de brat cu Birkin-ul meu (yup, I touched a Birkin!!!!!!!), ci doar ca am adaugat cateva tabieturi in my neverending list of guilty pleasures…🙂

Si, ca sa cresc un pic nivelul de superficialitate al acestui post, va ofer si voua un sneak preview al gentii care m-a cucerit. Modelul pe care il voi achizitiona cat de curand (13 iulie) arata cam asa:

Can’t wait!

Love

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

