Pucci strikes again!

Bun, as vrea sa se remarce faptul ca am incercat sa evit sa dezbat subiectul „abia astept sa apara Sex and the City 2 la cinematograf”, dar am ajuns la cote alarmante de nervozitate asupra subiectului, so I’m gonna  talk about it! In primul rand, 27 mai,data premierei  pica chiar dupa predarea proiectului la retorica (de pe 27 mai) si inainte de examenul (plus predarea proiectului/nuvelei) de la publicitate (lucky number 28 mai). Conjunctura proasta (la ce altceva poti conta pe facultate, daca nu la distrugerea viselor frumoase pe care le-ai construit timp de 6 sezoane + un film). Sa renunt la film nu este o optiune, asa ca hai sa mergem mai departe la obiectul asupra caruia, in umila mea opinie, este centrat filmul : superba rochie Emilio Pucci pe care o vedem in poster.

Yup, asta inseamna ca va trebui sa vad filmul de cateva ori,  ca sa ma pot satura de aceasta rochie! Lasand visul la o parte, trebuie sa recunosc ca cei 10 milioane de cash-cash au fost investiti cum nu se poate mai bine (10 miliane $ = garderoba filmului). Deci am stabilit primul motiv pentru care SATC 2 este un SS 2010 B-A-S-I-C!

Nu ca mi-ar trebui si alte motive, dar  din trailer deduc ca Stanford se marita! Deci am o nunta gay dupa care sa suspin, pana imi conving cativa prieteni (1) sa devina gay (2) sa faca o nunta ca-n povesti cu printi si alti printi.

Next reason: Aidan, care apare spre sfarsitul trailer-ului, e buuuuuuuun! Cu atat mai mult, cred ca cadrul oriental il avantajeaza. Hmm… I know how I wish it would end!🙂

Aaa, si mai am un last confession: tricoul negru J’adore Dior. Daca rochia Pucci anterior mentionata este genul acela de vis al carui pret nu vrei sa-l afli (and I mean it) pentru ca odata ce va deveni real magia se va stinge (indoielnic, dar posibil), tricoul negru Dior este o piesa de referinta a oricarei garderobe. Bun, admitem ca in ignoranta mea, daca l-as fi avut pana acum, probabil l-as fi purtat in cele mai josnice circumstante (‘cos I’m no Carrie Bradshaw, bby!), si totusi, cu totii suntem aici pentru a invata. Deci, revenind la noua mea obsession, de unde? cat? cum? cat de repede? Need answers.

Vand suflet (nu stiu exact cat de curat) pentru tricou prespalat Dior. Any takers?

Bun, si pe final am decis sa va contaminez cu trailerul. Ala de 2 minute jumate!!!

Love!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pucci strikes again!

  1. RoleModelu spune:

    Iar lipsește TOT din post-ul ăsta.

Lasă un răspuns

