The movie

So, vinerea trecuta, 4 iulie, data insemnata din ianuarie in calendar am fost la Sex And The City 2.  Dupa trailere, spoilere, informatii si haine vazute prin articole despre film, pe un lucru puteam conta : voi avea parte de cele mai awesome 2 ore jumate de la Sex And The City 1 incoace.

Si inceputul serii parea promitator: cafea, tocuri, haine ostentative (da, am impus PERSONAL dress-code-ul serii).Si odata ajunse in cinematograf, a inceput distractia: am facut poze, am ras, am asteptat cu sufletul la gura tinutele dupa care sa salivam in urmatorii doi ani si actiunea care sa ne depaseasca cele mai glamorous vise. Not by far. Personal, nu numai ca n-am fost impresionata, dar mi se pare ca am asteptat cateva luni… nimic. Si asa cu filmul…. n-a fost sa fie.

Totusi, seara aia a fost una dintre cele mai tari seri pe care le-am avut in ultima vreme. Pentru ca era Ada, era Dami, era Alek, era Ana, era Mona si eram toate atat de fain imbracate si atat de obosite, incat m-am bucurat mult sa ne vad pe toate acolo. So, the lesson here is: „girls night out”-ul trebuie sa devina un regular thing, cu data marcata in calendar, dess code (stabilit de mine :D) si Cosmos pentru toata lumea (the drink, not the magazine)!

Si acum pozele facute cu aparatul superprofi (arata ca aparatele fotografilor profesionisti) al Monei.

In ciuda faptului ca filmul nu a reusit sa ma impresioneze, noua mea inspiratie sunt cele trei tinute pe care Sarah Jessica Parker le-a purtat la premiera filmului in New York, Londra si Tokyo. In my humble opinion, aceste tinute chiar fac tot bugetul de 10.000 $ !

New York

Londra

Note: Desi nu sunt intotdeauna de acord cu comentariile Mariei Marinescu, cred ca are dreptate atunci cand spune ca palaria si rochia sunt din doua filme diferite! Thoughts?

And my personal favourite:

Acest articol a fost publicat în Events, style flicks și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la The movie

  1. ana spune:

    eu am fost cea mai ostentativ imbracata:))

Lasă un răspuns

