Smelling like …her

parfumul meu…

pentru ca imi amintesc ca am primit o mostra „For her” cand eram in cls a IV-a.. si de atunci, total absorbita de cautarea parfumului perfect, am uitat de primul miros care m-a cucerit…ea.

se cheama „For her” si este semnat de Narciso Rodriguez si miroase a „fashionable wild flowers” dupa cum imi place sa cred…

ador faptul ca este o amintire de fiecare data cand il port, si ma maguleste faptul ca nu multi il folosesc…

love

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

