Summer’s over

Mi-am dat seama ca s-a terminat vara imediat ce am inceput sa vad melanjul de bej, piele, trenciuri si botine pe cam toate site-urile fashion-related pe care le urmaresc. Rochitele albe din dantela sunt prezentate ca o aparitie deosebita, atipica si ghetele, pe care de abia astept sa le port si eu, sunt aproape o uniforma.

Regrete pentru vara care s-a incheiat nu prea am, dar daca m-as chinui un pic as spune ca am purtat prea putine rochii vaporoase, prea putine culori neon, cam multi balerini si deloc tocuri…

Cred ca asta e perioada ideala* atat pentru moda cat si pentru lifestyle… Niciodata nu stii ce aduce sfarsitul de septembrie, desi pot paria ca urmatoarele luni vor aduce in dulapul meu o avalansa de culori pamantii, multe pulovere, botine incomode (still broken-hearted de la ultima prereche pe care am probat-o si s-a dovedit a fi din categoria o-doame-o-sa-cad-si-nici-n-am-incercat-inca-sa-merg-cu-ele) si khaki!!! KHAKI! Sunt foarte fericita pentru ca de curand (primavara 2010) mi-am adus aminte ca ador culoarea asta! Oare de ce nu stiam asta de mai mult timp? Huh… Nevermind

Se anunta o toamna legend-wait for it-dary! (How I Met Your Mother fans only)😉

Love

*(edit) incep sa ma indoiesc de veridicitatea afirmatiei… toamna nu poti bea shot-uri pe plaja pretinzand ca este masa de pranz…  One more for the road ?

P.S. Poza e facuta in iunie, in Freeport, am ales-o pentru ca imi aduce aminte de vacanta…

P.S. 2: Aveam un deal de respectat:LOVE ADA!

Acest articol a fost publicat în pieces of me și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Summer’s over

  1. ADA spune:

    Sabby …what deal?

  2. sabthaglam spune:

    pai n-a fost vorba ca scriu love ada?

Lasă un răspuns

