You can’t buy style…

 

 

.. or so they say

fragmente din to-do-list-ul meu:

 saptamana 20 – 24 septembrie : daydreaming of meeting Yvan Rodic 

25 septembrie : curatat gunoaie while daydreaming of meeting Yvan Rodic, ajuns acasa, spalat, schimbat and finally going to Absolutely Faboulous Vintage Fair  to…. meet Yvan Rodic

26 septembrie : reminiscing the encounter with Yvan Rodic

Asa… si acum sa vedem ce intorsatura au luat lucrurile chiar pe data de 25 septembrie: am ajung atat de obosita acasa incat mi-am propus sa dorm si sa ma duc duminica la targ (ar fi redundant sa va spun de ce), cand, am aflat ca Yvan plecase de dimineata😦

That’s life sometimes…

Am ramas totusi cu biletelul de mai sus, semnat de Yvan, si am cunoscut doua fete foarte simpatice, alaturi de care am aflat putin despre cum e sa organizezi un targ vintage in Romania. Felicitari Dianei Enciu si Alinei Tanasa pentru ca au reusit!

Acest articol a fost publicat în pieces of me și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la You can’t buy style…

  1. Corbu Radu spune:

    nu stiu ce vreti si nici nu am timp sa dezvolt.stiu insa ca ori ce roman de bun simt caruia ii mai functioneaza neuroni iar sinapsele nu-i sunt afectate va da importanta acestui articol.faind o paranteza in activitatea sa.prezentul avizeaza o mare masa de cetateni in care din pacate un subiect esti chiar tu.tu acela care sunt convians ca vrei sa schimbi ceva in jurul tau,tu acela care esti satul de taxe si impozite tot mai mari tu acela nedreptatit de instanta judecatoreasca tu acela care nu-ti poti pemite necesarul de medicamente,si in cele din urma dar nu ultimul acela satul de foame cautator prin gunoae acsta este portretul milioanelor de romani chiar daca vrei sau nu stimate domn ei bine pe acest roman il astept in randurile noastre ale partidului poporului pe el si pe prieteni lui cu are vom fi mai multi si mai organizati si destul de intelepti sa mai acceptam o plasa de mancare o data la 4ani nu ai alternativa romane necajit sortit pieiri daca scapi si trenul acesta nu-ti vei ierta-o toata viata pp e salvarea ta te astept

Lasă un răspuns

