Sunday shopping

 

 

Asta se intampla atunci cand te gandesti sa dai o tura prin magazine, "sa vezi ce mai e nou"..
Si pentru ca am fost un dependent de shopping rational, nu am cumparat decat ceea ce era NECESAR!
dar... inca mai am vise cu inelul roz Cavalli (so me!) bluza galbena cu animal print (stiu,
suna oribil cand o spui asa dar promit ca era foarte frumoasa si deloc kitch, sau poate doar putin),
rochia verde cu volane, sandalele Lanvin (cu 4 numere mai mici), geanta Givenchy sau aaaah...
preferata mea, rochia Dior... oh baby, i still shiver anytime i think of you...
Dar, looking back imi dau seama ca am cumparat lucruri de care binenteles, aveam nevoie...
a little bit couture
a little bit of London
some scandinavian
something McQueen
am ales cum nu se putea mai bine, offf de erau si sandalele YSL cu 1/2 numar mai mari, as fi putut
adaugat "something I can't walk in" - (soooooo stylish and fashionable)
..si cand ma pregateam sa-mi inghet cardurile intr-un cub gigant de gheata astfel incat sa ma asigur
ca nu voi face iarna doar in cizmele (cum, am uitat sa pomenesc cizmele???) extremly wild (& sexy)
pe care le-am luat, Ada imi propune un shopping spree, pentru ca a auzit ca au lucruri frumoase...
  in Victoria 46... i feel like crying... asa ca daca nu voi putea sa-mi achizitionez o caciula pentru sezonul
fall/winter, macar imi voi acoperi capul cu o agenda Lanvin (fashion has never been so multifunctional)
 ...
love
Acest articol a fost publicat în pieces of me, style comes in different shapes and forms și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sunday shopping

Lasă un răspuns

